تبادل نظر پذیرفته شدگان ثبت اسناد و املاک

پذیرفته شدگان ثبت اسناد و املاک سال 93

تبادل نظر پذیرفته شدگان ثبت اسناد و املاک

پذیرفته شدگان ثبت اسناد و املاک سال 93

آخرین نظرات

آخرین اخبار پذیرفته شدگان ثبت اسناد و املاک 93

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ق.ظ

سلام خدمت همه دوستان پذیرفته شده 

در اینجا آخرین خبر های استخدامی ثبت اسناد و املاک93 قرار میگیرد 

از شما پذیرفته محترم تقاضا می شود چنانچه با حضور در سازمان ثبت اسناد و املاک به اخبار جدیدی دست پیدا کردید در قسمت نظرات اعلام کنید تا عنوان شود 

همچنین در صورت اعتراض به خبر در قسمت نظرات اعلام کنید تا بررسی شود .

*************************************************************************

کاربر مورچه در سایت ای استخدام نوشته :

سلام به همه
چهارشنبه رفتم سازمان ثبت پیش آقایان بدری و عباسیان و خانوم جبلی
همینطور رفتم سازمان مدیریت پیش خانوم محمدی
ماحصل صحبتهای کارشناسای ثبت این بود فعلا کارای مرحله سوم داره انجام میشه (ذخیره ها) از نفرات دوره قبل هم کسایی که گزینش دعوت نشدن، دعوت میشن.
بعد از اتمام این مرحله، نفراتی که بیشترین امتیاز رو دارن معرفی میشن به سازمان مدیریت برا گرفتن کد مستخدمی. که خود این فرایند دقیقا مشخص نیست چقدر طول خواهد کشید. یعنی احتمال داره یکی دو ماه دیگه طول بکشه.
من پرسیدم با توجه به اینکه سال نصف شده، احتمال اینکه بمونه واسه سال بعد، هست؟ قاطع گفت که نه! واسه سال بعد نمیمونه
کارشناس سازمان مدیریت هم این حرفارو تأیید کرد و این مطلب رو اضافه نمود که: سازمان ثبت برا این استخدام مشکل بودجه داره و باید این مشکل رو حل کنه. و تا نامه تأیید حل مشکل بودجه نیاد ما برا کسی کد مستخدمی صادر نخواهیم کرد.
از ایشون هم پرسیدم که مشخص هست چقدر طول خواهد کشید؟ گفت: نه!

نظرات  (۳)

من دیروز با بدری تماس گرفتم همین حرفای بالا رو بهم زد گفت فعلا از اونایی که گزینش نرفتن و مرحله دومی و سومی ها داریم مصاحبه میگریم ، صبر کنید .............
خبر خیلی مهم
تجمع ۲۴۰ نفری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۱ در مقابل سازمان مدیریت اسناد کشور

پس از گذشت سه سال از آزمون استخدامی استانداری ها در سال ۹۱ ،به دلیل عدم تخصیص پست سازمانی ،قبول شدگان این آزمون روز گذشته مقابل مدیریت اسناد کشور تجمع کردند . …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاروانسرا به نقل از کارگران کرمان؛ امین حمزه در رابطه با تجمع ۳۵ نفری روز گذشته در مقابل سازمان مدیرت اسناد کشور گفت : آزمون  مربوط به استخدام نیرو در استانداری ها که در سال ۹۱ برگزار شد منجر به قبولی تعداد  ۱۰۲۲ نفر از استان کرمان شد و با وجود مشکلاتی که بر سر راه بود مشغول به کار شدند به جز ۳۵ نفر از این تعداد که در قسمت ثبت اسناد باید به کار مشغول می شدند.

نماینده معترضان در آزمون استخدامی استانداری ها در ادامه افزود: این تعداد همچنان دچار مشکل در عدم تخصیص پست سازمانی هستند و بعد از گذشت ۳ سال در هنوز در جایگاهی مشخص  مستقر نشده اند که  عامل این مشکل عدم هماهنگی بین مسئولین است.

هفته گذشته یکبار به تهران مراجعت کردیم اما با وعده و وعید به جایی نرسیدیم

حمزه تصریح کرد : هفته گذشته یکبار به تهران مراجعت کردیم اما با وعده و وعید به جایی نرسیدیم لذا اکنون در مقابل دفتر ثبت اسناد تجمع کردیم تا پیگیری کنیم که جریان چیست  وچرا  ۳۵ نفر از افراد ی که در آزمون استخدامی به حق نمره  کسب کرده اند ،بعداز ۳  سال نه تنها سروسامان نگرفته، بلکه همچنان مسئولین با  دادن قول هایی،به ما بی توجهی می کنند.

وی اذعان کرد : در خصوص حل این مشکل با افرادی مانند؛ عزیزالهی و اکبری صحبت کردیم اما مرتب به ما می گویند ان شا ءالله درست می شود اما همچنان حرکتی صورت نمی گیرد. این نماینده فعال ابراز کرد : اکنون در مقابل سازمان مدیریت اجتماع کردیم و با افرادی به نام های جمالی قمی و مرتضوی به مذاکره نشستیم لذا ” جمالی قمی “مدعی است که ما کار خود را انجام دادیم و پست های لازمه را ایلاغ کرده ایم اما سازمان ثبت این پست ها را  یا با ما مکاتبه نکرده و یا به اجرا نگذاردند وی گفت: اگر تا به حال مکاتبه نداشتند ، مکاتبه کنند لذا ما پست ها را خواهیم داد. حمزه در ادامه عنوان کرد :به سازمان ثبت اسناد که مراجعه کردیم ،وی نیز چند نامه را به ما نشان داد و حاوی این نکته بود که ما مکاتبه کرده ایم اما سازمان مدیریت به ما این پست ها را ابلاغ نکرده است.

۲۴۰نفر در بلا تکلیفی اشتغال

این نماینده دلسوز ابراز کرد :”مرتضوی “که مسئول  تخصیص تشکیلات سازمان توسعه مدیریت است نیز از این وضعیت ابراز بی اطلاعی می کند و می گوید ابلاغی به ما داده نشده است لذا مرتب قصور را به صورت توپ به میدان یکدیگر پرتاب می کنند و از احقاق حق به ما جلوگیری می کنند.

حمزه با بیان اینکه تعداد کرمانی ها یی که این مشکل را دارند ۳۵ نفر است  اظهار کرد : این اتفا ق برای کل استانداری ها در سطح کشور رخ داده است که مجموعا به۲۴۰ نفر می رسند و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند. وی در ادامه به  استانداری کرمان هم اشاره کرد و گفت : هفته گذشته دیداری با رزم حسینی استاندار کرمان  داشتیم که ضمن طرح مشکل وی ما را به “کامیاب “ارجاع داد که وی نیز با گفتن کلمات امید بخشی چون ان شاءالله ، درست خواهد شد و … کاری از پیش نبرد و برنامه ای برای ما ایجاد نکرد وگره ای را از کار ما  نگشود. این نماینده معترضین ضمن ابراز درماندگی از وضعیت موجود ، ابراز کرد :ما منکر حر ف های امید بخش الهی، که مسئولین برای پیشبرد اهدافشان به کار می برند نیستیم اما با حرف ، قول ، وعده و سهل انگاری جوانی بر سر کار گمارده نمی شود . حمزه به آزمون استخدامی سال ۹۳ اشاره کرد و گفت : در سال ۹۳ آزمون استانداری ها برگزار شد نیرو گیری انجام گرفت ومراحل مصاحبه وگزینش انجام شده است  ونیروهای ۹۳ و قرار دادی ها در آستانه اشتغال هستند  اما به ما ۳۵ نفری که از سال ۹۱ باقی مانده ایم هیچ توجهی نمی شود.

هیچ سازمانی حتی در تهران حاضر به پاسخ گویی به ما نیست

وی با اشاره به اینکه مسافت طولانی بین استان کرمان و تهران را طی کرده ایم ،گفت : هیچ سازمانی حتی در تهران حاضر به پاسخ گویی به ما نیست لذا باید مسئولین بیشتر به این نوع مشکلات توجه کنند. این نماینده در ادامه به توجه نماینده رابر وبافت در استان کرمان تصریح کرد : علیرضا منظری توکلی در این مورد چندین بار با رئیس سازمان ثبت اسناد”تویسرکانی” رایزنی کرده و به وی در باره  حل این مشکل گفته است  اما او نیز همچون بقیه با وعده هایی از حل کلی این مشکل سر باز زده است. امین حمزه با اشاره به اینکه نباید بین نیروهای ورودی ۹۱ و ۹۳  تبعیض ایجاد شود ،گفت : نیروهای سال ۹۳ در حال به کار گیری هستند و سازمان مدیریت به ما  می گوید که پست اختصاص داده ایم  که شما رو تعیین تکلیف کتتد اما ثبت اسناداعلام می کند که این پست های ابلاغ شده متعلق به خود سازمان ثبت اسناد بوده است و سازمان مدیریت باید از جای دیگر پست اختصاص می داده است . وی با اشاره به اینکه مسئولین حر ف های متناقضی را بیان می کنند ،گفت :”بدری”مسئول کار گزینی می گوید؛ که  بودجه و پست به ما نداده اند و این در حالی است که وقتی ما به کارگزینی کرمان مراجعه کردیم گفتند؛  بودجه رسیده اما پست ها مشخص نشده است برای اینکه می خواهند نیروهای قرار دادی را به جای شما استخدام کنند  . نماینده افراد معترض در ادامه با بیان اینکه مسئولین دو سازمان مدیریت و ثبت اسناد با همدلی می توانند مشکل را حل کنند ، گفت : نامه نگاری مرحم است و دردی را  از کسی دوا نمی کند مسئولین مختلف باید گرد هم جمع شوند و این مشکل را حل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اگر مسئولین سازمان های مدیریت “مهدوی”،استخدام وثبت “افشاری” ،مدیر کل استخدام کشور “وفایی”، “عزیزالهی” معاون توسعه و مدیریت ثبت ،”اکبری” مدیر کل بهبود روش ها و ساختار های سازمان ثبت و مدیر کل کار گزینی “بدری” دست اتحاد بدهند یک روزه این مشکل حل خواهد شد لذا مشکل مسئولین فعلی عدم هماهنگی و همدلی است که با دارابودن این فاکتور در مسئولین همه مشکلات کاری ، کارگری و استخدامی به آسانی قابل حل خواهد بود .

- See more at: http://www.karavansara.ir/1394/06/30/%D8%AA%D8%AC%D9%85%D8%B9-%DB%B2%DB%B4%DB%B0-%D9%86%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE/#sthash.qmxBCrhZ.dpuf

خبر ۱ مهر ۹۴: قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۹۳ به زودی جذب می شوند (منبع: خبرگزاری ایرنا)

وحید اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا این اظهارات را در رابطه با حضور روز یکشنبه (۲۹ شهریور) تعدادی از قبول شدگان آزمون استخدامی سال های ۹۱ و ۹۳ سازمان ثبت اسناد و املاک، مقابل ساختمان شماره دو تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، این افراد با حضور مقابل سازمان یاد شده، خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.
اکبری، افزود:آزمون سال ۹۳ زیر نظر سازمان ثبت اسناد برگزارشد و مقدمات قانونی به کارگیری این افراد مانند مصاحبه و سایر موارد انجام شده است و درآینده نزدیک پذیرفته شدگان یاد شده برای خدمت وارد این سازمان خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: در آگهی منتشره استخدامی آزمون ۹۳تعداد این افراد یک هزار و ۲۰۰ تن اعلام شد و مجوزهای استخدامی نیز برای همین تعداد گرفته شد.

**آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱
وی یادآوری کرد: این آزمون در سال ۱۳۹۱براساس تفویض اختیار به استانداری ها در دولت گذشته برگزار و مقرر شده بود از این پست ها از محل پست های مازاد سایر دستگاه های اجرایی به واحد های سازمانی دچار مضیقه، استفاده شود.
وی با اشاره به برگزاری این آزمون ها توسط استانداری ها و روشن نشدن وضعیت پست ها اظهارداشت: در برخی از استان ها پست ها الحاق و جا به جایی ها انجام نشد و جوانان شرکت کننده در این آزمون نیز بلاتکلیف ماندند.
این مسوول سازمان ثبت اسناد تاکید کرد: چنانچه مقدمات مربوط به آزمون استخدامی استانداری ها تدارک دیده شود این سازمان آمادگی کارگیری این افراد را دارد.


خبر ۲۹ شهریور ۹۴: درخواست تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون های استخدامی سازمان اسناد واملاک (منبع: خبرگزاری ایرنا)

تهران – ایرنا – تعدادی از قبول شدگان آزمون استخدامی سال های ۹۱ و ۹۳ سازمان اسناد و املاک با حضور مقابل ساختمان شماره دو تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.
درخواست تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون های استخدامی سازمان اسناد واملاک
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این درخواست کنندگان مدعی هستند با وجودی که در آزمون استخدامی سال های ۹۱ و ۹۳ سازمان اسناد و املاک قبول شده اند اما تا کنون وضعیت استخدامی شان مشخص نشده است.
یکی از تجمع کنندگان به خبرنگار ایرنا، گفت: هرچند سازمان اسناد و املاک در سال ۹۱ آزمون استخدامی برگزار کرد اما بدون اینکه وضعیت قبول شدگان این آزمون مشخص شود این سازمان دوباره در سال ۹۳ اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه، تاکنون وضعیت استخدامی آزمون سال های ۹۱ و ۹۳ مشخص نشده ،اظهار داشت: البته سازمان مدیریت وبرنامه ریزی پیشتر اعلام کرده بود که استخدام قبول شدگان سال ۹۱ به دلیل تامین اعتبار طرح مهرآفرین (مربوط به دولت دهم) با مشکل مواجه شده است.
وی در پایان خواست وضعیت استخدامی این قبول شدگان در آزمون های استخدامی سازمان اسناد و املاک را مشخص کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی